Słowa kluczowe: pozycjonowanie lokalne stronPonieważ dużą część lokalnego SEO stanowi optymalizacja treści pod kątem słów kluczowych, bardzo ważne jest, abyś zidentyfikował najbardziej istotne słowa kluczowe, których będą szukać Twoi klienci. To ułatwi Ci pozycjonowanie strony. Można to zrobić, przeprowadzając wstępne badanie słów kluczowych. Jednym ze sposobów na to jest przyjrzenie się najczęściej używanym hasłom w Twojej branży i ocenienie konkurencji dla tych haseł. Jeśli widzisz, że istnieje kilka stron internetowych, które zajmują miejsca w pierwszej dziesiątce dla tych terminów, to może nie warto się tym zajmować. Innym sposobem jest stworzenie listy wszystkich rzeczy, których ludzie mogą szukać, próbując znaleźć Twoją firmę.

Wybór właściwych słów kluczowych

Chociaż może być kuszące, aby skupić się na najbardziej popularnych słowach kluczowych i spróbować uplasować się w rankingu dla nich, ważne jest, aby pamiętać, że konkurencja dla tych słów kluczowych jest zwykle największa, zwłaszcza dla ogólnych terminów.

  • Zamiast tego staraj się wybierać słowa kluczowe, które są bardzo istotne dla Twojej firmy i na które możesz uzyskać pozycję bez dużej konkurencji.
  • Najlepszym sposobem na to jest przeprowadzenie analizy trudności słów kluczowych w celu zidentyfikowania słów kluczowych o niskiej konkurencji, na które można się ukierunkować.
  • Ważne jest, aby skupić się na słowach kluczowych, należy również upewnić się, że nie przesadzamy z ich ilością. Nie chcesz faszerować treści słowami kluczowymi tylko po to, aby je zamieścić.

Wybrane przez Ciebie słowa kluczowe powinny mieć sens w kontekście treści, a Ty powinieneś być w stanie uzasadnić, dlaczego wybrałeś właśnie te słowa.

Zawartość strony internetowej: Druga część skutecznego SEO

Chociaż słowa kluczowe są istotną częścią lokalnego SEO, należy również skupić się na tym, aby treść strony była dobrze napisana i łatwa do czytania. Pamiętaj, że nie piszesz dysertacji, ale treść, którą łatwo się przegląda i rozumie. Pisząc treści, należy kierować się poniższymi wskazówkami:

  • Używaj wypunktowań i liczb - dzięki nim treść jest bardziej czytelna i łatwiejsza do zrozumienia.
  • Pisz krótkie akapity - nie powinny być dłuższe niż pięć zdań. - Nie powinny być dłuższe niż pięć zdań. Skup się na słowach kluczowych
  • Używaj słów kluczowych, które zidentyfikowałeś, tak często, jak to możliwe, ale bez przesady.
  • Wezwanie do działania - Nie zapomnij powiedzieć czytelnikom, co chcieliby zrobić w następnej kolejności.

Aby uzyskać pozycję na określone słowa kluczowe, musisz zrozumieć, czego szukają Twoi klienci i jakich terminów używają, aby znaleźć to, czego szukają. Kiedy już to wiesz, możesz zoptymalizować swoją stronę pod kątem tych terminów.